18 Nisan 2013 Perşembe

petek temizligi

petek temizliği hiç fırça kapmak ve aniden düşünüyorum, "benim saç fırçası yuva çalışırken kuşlar var mı?" Tabii ki, bir sonraki düşünce bir panik "Oh hayır, tüm bu saç kafamda nereden geldi?" DirSaç fırçası temizlemek için zamanı!

Temiz fırça ve tarak sadece saç tarz ve keşmekeş-serbest tutmak değil, aynı zamanda saç, petek temizliği daha uzun tutmak. Ayrıca fırçalama ve tarama saçınıza tüysüz veya kabartmak ekleyerek değil sağlar. Her zaman temiz bir fırça veya tarak için hızlı ve kolay, ve biz nasıl göstereceğim.


Yardım isterdim ... Arabamı ile aynı sorun var. Bu geçici dışında az 70 derece ise ben, herhangi bir hız sürücü veya herhangi bir tepeye tırmanabilir. 100ish yazında temps sırasında, hala araba ama 45-50 civarında tutmak ve tepeler önlemek için olabilir. Ben petek temziliği kaynama ve hatta çok yardımcı olmadı bir fan kefen inşa etmişti. Zamanlama çok yanma motora ısı eklersiniz yavaş oldu, ben de okudum. Bu yüzden de herhangi bir fark yaratmak için değildi daha da zamanlama ilerleyen çalıştılar.

Bu noktada yeni bir modern tarzda radyatör satın almaya hazır değilim.Petek güzel görünüyor, ama en sürücü ne zaman sınırlı olmak isteyen. Ben bu eski arabalar kırk beş at boyunca takım için tasarlanmıştır şüpheli ve benim o hızda serin kalacak. Ne yazık ki, kırk beş günümüz trafikte tehlikelidir.

Rant için üzgünüm. :-)

Bu ölçek temizlemek için yüzme havuzu asit deneyebilirsiniz. Çok güçlü yapmayın - su ile karıştırın. Dışarı durulama sonra, nötralize etmek için bir kostik çözeltisi (kostik) çalıştırın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.